NODARBĪBAS UN DIENAS RITMS

NODARBĪBAS

    • Rīta aplis ir jauks rīta cēliena brīdis, kad varam vēlreiz sasveicināties, nodziedāt rīta dziesmiņu, paspēlēt rotaļas, pārrunāt svarīgos notikumus un saplānot dienu.
    • Īpaši bērni gaida dzimšanas dienas, kad rīta aplis veltīts tikai jubilāram  - ikvienam mamma iedod līdzi stāstu par bērna piedzimšanu un kastīti ar fotogrāfijām, svarīgām piemiņas lietām no bērna piedzimšanas laika. Jubilārs īpašā rituālā tiek sveikts un samīļots.
    • Dienas gaitā īpaša loma atvēlēta kustībai.  Arī ārā tiek noturētas laukā nodarbības ar attāluma spēlēm  un uzdevumiem, bet visvairāk bērniem patīk izskrieties un spēlēt lomu spēles. Jauki  brīži bērniem saistās ar gulētiešanas laiku, viņi gaida klusuma vingrinājumus un priekšā lasīto pasaku.

    Mūzika - ir radoša, skanoša, dejojoša nodarbība. Bērni kopā ar skolotāju Ramonu iepazīst mūzikas instrumentus, dzied dziesmas un mācās ritma izjūtu.

    Peldēšana - peldētapmācību vada trenere Agnese. Baseinā vienlaikus atrodas no 2 līdz 4 bērniem. Mazākajai grupiņai, ja nepieciešams, baseinā līdzi dodas arī grupas skolotāja vai skolotāja palīgs.

    Teniss - šo nodarbību bērni apmeklē mazās grupās. Treneris Deniss ir  vērīgs un rūpējas par katra bērna fizisko spēju attīstību.

    Angļu valoda - kopā ar skolotāju Unu, mazās grupiņās bērni mācās angļu valodas pamatus.

    DIENAS RITMS

    Katrai grupiņai savā laikā ir sports, mūzika, peldēšana, teniss, angļu valoda

       Laiks (no līdz)   

    Aktivitātes Skolotāja darbība Programma, bērna darbība
    7:00-
    8:30
    Bērnu sagaidīšana, bērnu brīva, patstāvīga rotaļdarbība. Sarunas ar vecākiem. Materiālu gatavošana dienas aktivitātēm. Bērnu organizēšana patstāvīgai rotaļdarbībai. Individuālais darbs. Pašvadītas mācīšanās caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana.
    8:30-9:00 Gatavošanās brokastīm. Brokastis. Higiēnas un pašapkalpošanās iemaņu nostiprināšana. Veselīga dzīvesveida apgūšanas veicināšana. Uzvedības noteikumu nostiprināšana.
    9:00-11:00 Organizēta rotaļnodarbība un bērnu pašvadīta rotaļdarbība grupā un āra vidē-mūzika, sports, pastaiga, pētnieciskā darbība, vērojumi, eksperimenti. Bērnu organizēšana skolotājas vadītai vai bērnu pašvadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmā izvirzītajiem sasniedzamajiem reuzltātiem. Kritiskās domāšanas un problēmrisināšanas, jaunrades un uzņēmējspējas un digitālo caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam.
    11:00-12:10 Gatavošanās pusdienām. Pusdienas. Uzvedības noteikumu nostiprināšana.  Pašvadītas mācīšanās caurviju prasmju attīstīšana.
    12:10-15:00 Gatavošanās diendusai. Pasakas laiks pirms diendusas. Diendusa. Priekšstatu veidošana par bērna kā veselas personības attīstību (miega nozīme, pasaka, dziesmiņa u.c. rituāli).
    15:00-15:30 Pakāpeniska celšanās, ģērbšanās. Veselīga dzīvesveida apgūšanas veicināšana.
    15:30-16:00 Gatavošanās launagam. Launags. Higiēnas un pašapkalpošanās iemaņu nostiprināšana. Pašvadītas mācīšanās, sadarbības un pilsoniskās līdzdalības caurviju prasmju attīstīšana.
    16:00-18:45 Organizēta rotaļnodarbība un/vai bērnu pašvadīta rotaļdarbība grupā un āra vidē - tajā skaitā rotaļas, spēles individuālais darbs, bērnu pakāpeniska došanās mājās. Bērnu organizēšana skolotājas vadītai vai bērnu pašvadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmā izvirzītajiem sasniedzamajiem reuzltātiem. Individuāls darbs. Sarunas ar vecākiem. Kritiskās domāšanas un problēmrisināšanas, jaunrades un uzņēmējspējas un digitālo caurviju prasmju veidošana un nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam.