MŪSU DIENAS RITMS
Katrai grupiņai savā laikā ir sports, mūzika, peldēšana, teniss, angļu valoda
Laiks |
Aktivitātes |
Skolotāja
darbība |
Programma,
bērna darbība |
7:00- 8:30 |
Bērnu sagaidīšana, bērnu brīva, patstāvīga
rotaļdarbība. |
Sarunas ar vecākiem. Materiālu gatavošana dienas
aktivitātēm. Bērnu organizēšana patstāvīgai rotaļdarbībai. Individuālais
darbs. |
Pašvadītas mācīšanās caurviju prasmju veidošana un
nostiprināšana. |
8:30-9:00 |
Gatavošanās brokastīm. Brokastis. |
Higiēnas un pašapkalpošanās iemaņu nostiprināšana.
Veselīga dzīvesveida apgūšanas veicināšana. Uzvedības noteikumu
nostiprināšana. |
|
9:00-11:00 |
Organizēta rotaļnodarbība un bērnu pašvadīta
rotaļdarbība grupā un āra vidē-mūzika, sports, pastaiga, pētnieciskā darbība,
vērojumi, eksperimenti. |
Bērnu organizēšana skolotājas vadītai vai bērnu
pašvadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmā izvirzītajiem
sasniedzamajiem reuzltātiem. |
Kritiskās domāšanas un problēmrisināšanas,
jaunrades un uzņēmējspējas un digitālo caurviju prasmju veidošana un
nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam. |
11:00-12:10 |
Gatavošanās pusdienām. Pusdienas. |
Uzvedības noteikumu nostiprināšana. |
Pašvadītas mācīšanās caurviju prasmju attīstīšana. |
12:10-15:00 |
Gatavošanās diendusai. Pasakas laiks pirms
diendusas. Diendusa. |
Priekšstatu veidošana par bērna kā veselas
personības attīstību (miega nozīme, pasaka, dziesmiņa u.c. rituāli). |
|
15:00-15:30 |
Pakāpeniska celšanās, ģērbšanās. |
Veselīga dzīvesveida apgūšanas veicināšana. |
|
15:30-16:00 |
Gatavošanās launagam. Launags. |
Higiēnas un pašapkalpošanās iemaņu nostiprināšana. |
Pašvadītas mācīšanās, sadarbības un pilsoniskās
līdzdalības caurviju prasmju attīstīšana. |
16:00-18:45 |
Organizēta rotaļnodarbība un/vai bērnu pašvadīta
rotaļdarbība grupā un āra vidē - tajā skaitā rotaļas, spēles individuālais
darbs, bērnu pakāpeniska došanās mājās. |
Bērnu organizēšana skolotājas vadītai vai bērnu
pašvadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmā izvirzītajiem
sasniedzamajiem reuzltātiem. Individuāls darbs. Sarunas ar vecākiem. |
Kritiskās domāšanas un problēmrisināšanas,
jaunrades un uzņēmējspējas un digitālo caurviju prasmju veidošana un
nostiprināšana atbilstoši bērnu sensitīvajam vecumam. |